luni, 7 aprilie 2008

Romania pe glob

Probabil ca odata cu summitul Nato am aparut pe harta lumii si probabil de la 1938 pana in zilele noastre nu am mai fost... Desi, paradoxal vorbind, o impresie buna nu a facut liderul lumii democratice, ci dimpotriza Tarul Putin... pentru mine a fost mai mult decat o surpriza.. un timp foarte inteligent si mai mult decat atat un tip foarte bine pregatit...

Sper ca in lume sa existe un echilibru de puteri... macar aici la noi in europa, pentru ca daca ne gandim la trecut, tot ce ne putem dori e doar sa fie liniste :).....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt de acord ca tara nu are idei, dar nu sunt deloc de acord ca nu ar exista unii, chiar daca putini, dintre cei care o mai locuiesc, care mai pot avea asa ceva. Putin ruled, ok, iar Bush a fost o tufa. Si? Care sunt rezultatele? Mie mi-a placut abordarea lui Putin, dar inteleg, in acelasi timp, politici de care ma feresc, asa in general... Ce si cum crezi ca ar fi trebuit sa faca unii sau altii? Si de ce? Eu sunt inca aici, deci mai cred in ceva.

Cosmin spunea...

da... nu inteleg care e pointul tau... am fost in sesiune si nu am avut cand sa mai scriu... deci ?


Pointu e ca unii impart lumea prin modul in care isi aplica propriile forte... economice sau militare.... noi nu stim sa profitam de ce avem...